Noticies

S'han aprovat mitjançant Decret d'Alcaldia les bases reguladores per a la concessió de les ajudes previstes pel Decret llei 1/2021 de 22 de gener del Consell pel qual s'aprova el pla resistir, les persones físiques o jurídiques beneficiàries de les mateixes poden veure en aquesta web les bases d'aquesta convocatòria o també en la seu electrònica de l'ajuntament https://lucenadelcid.sedelectronica.es

El termini de presentació de les sol·licituds junt la documentació necessària  s'inicia el dia 1 de març de 2021 disposant des del dia següent de 20 dies hàbils per a presentar la documentació que es pot realitzar principalment de les següents formes:

1.- Via seu electrònica de l'Ajuntament en la web  https://lucenadelcid.sedelectronica.es ( per a aquest tràmit és necessari disposar del corresponent certificat electrònic expedit pels organismes habilitats per a tal fi)

2.- De manera presencial en les oficines municipals, aportant els models i documentació necessaris i sempre mitjançant petició de cita prèvia,  per a tal fi, telefonant al 964.38.00.01.

Per qualsevol aclariment, o dubte també poden posar-se en contacte amb l'ajuntament bé presencialment, per telèfon ( 964.38.00.01) o per mail a info@lucenadelcid.es

 

Vols comentar-nos alguna cosa?
Util

T'ha semblat útil aquesta informació?

CAPTCHA Aquesta pregunta és per a comprovar si vostè és un visitant humà i prevenir enviaments de spam automatitzat.

Les dades per Vosté facilite seran tractats per Ajuntament de Lucena del Cid, en qualitat de Responsable de Tractament, amb la finalitat de gestionar les queixes, suggeriments i agraïments.

La base de legitimació del tractament de les seues dades es troba en el consentiment manifestat per Vosté mitjançant l'enviament del present formulari, d'acord amb l'article 6.1.a) del Reglament General de Protecció de Dades.

Les dades es conservaran durant el temps necessari per a complir amb la finalitat per a la qual es van recaptar i per a determinar les possibles responsabilitats que es pogueren derivar d'aquesta finalitat i del tractament de les dades. Serà aplicable el que es disposa en la normativa d'arxius i documentació. En qualsevol cas, les dades podran ser conservats, en el seu cas, amb finalitats d'arxiu d'interés públic, fins d'investigació científica i històrica o fins estadístics.

Les dades no seran cedits a tercers, llevat que siguen comunicats a les entitats públiques o privades, a les quals siga necessari o obligatori cedir aquests per a poder gestionar la seua sol·licitud, així com en els supòsits previstos, segons Llei.

Vosté podrà exercitar els drets d'Accés, Rectificació, Supressió, Limitació o, en el seu cas, Oposició. A aquest efecte, haurà de presentar un escrit en el Registre d'Entrada de l'Ajuntament/Mancomunitat: Plaça Espanya, 22, Ajuntament de Lucena del Cid, 12120, privíncia de Castelló, o, en el seu cas, al nostre Delegat de Protecció de Dades dpd@dipcas.es

En l'escrit haurà d'especificar quin d'aquests drets sol·licita siga satisfet i, al seu torn, haurà de mostrar o, en cas d'enviament postal, acompanyar document identificatiu equivalent. En cas que actuara mitjançant representant, legal o voluntari, haurà d'aportar també document que acredite la representació i document identificatiu d'aquest.

Així mateix, en cas de considerar vulnerat el seu dret a la protecció de dades personals, podrà interposar una reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades (www.aepd.es).